måndag 12 oktober 2009

Nu får ni hjälpa mej!

Jag har startat en ny blogg www.welest.blogspot.com och nu vet jag inte om jag ska lägga ner den här bloggen och bara köra på den nya eller om jag ska driva två bloggar ELLER om jag ska fortstätta med dansbandsänkans blogg och skita i den nya.
Med den nya bloggen kan jag använda WLW, mycket lättare att lägga upp bilder. Som alla vet är blogspot lite jobbigt på den biten.
Men den gamla bloggen är ju inkörd, allt finns ju här och jag har en del läsare.

Så hjälp mej! Om jag flyttar, följer ni med då? Eller stannar ni här och tittar på det som varit?

10 kommentarer:

Mariah sa...

Självklart hakar jag på till den nya. Blir det samma konsept? Du kan ju göra en hänvisning till den nya men känner du för å skriva i båda så gör du så. Tror inte du blev så hjälpt av mitt svammel. ;)

Lilly Lee sa...

Jag kommer med till den nya! Du kan ju ha denna kvar ett tag, så att alla hinner "flytta över"?

Vi på Åsen/Lena sa...

Klart att jag följer med till den nya!

Kanelbullen sa...

Hänger med!

Malin sa...

Så klart följer jag efter till den nya bloggen!

Muffisarna var fantastiskt goda! Tack än en gång för det fina priset!

morsan sa...

Följer med! Om du avslutarden här bloggen kan du väl lägga in en länk till den nya som sista inlägg?

rubbad sa...

Men vänta här nu va, både bloggarna ligger ju på blogspot? Hur förändrar det här nånting?

Men det fattar du väl att jag läser vart än du än skriver! :)

dorran sa...

naturligtvis så följer jag me till den nya

Anonym sa...

Ja, säger som rubbad ? vad blir skillnaden?

Anonym sa...

Ja..jag brukar kika in o läsa ibland. Tycker du skriver kul o underhållande. Men som sagt, vad blir skillnaden, blogspot eller blogspot?? :o) Du måste ju kunna använda WLW i den här??