torsdag 8 oktober 2009

Vinnaren!

Jag glömde bort min egen utlottning!! Jag skyller på att min egen dator fortfarande är fånge hos HP!
Men nu har jag dragit en vinnare!
*Trumvirvel*
Malin sa...
Vad gott det låter! Några cupcakes skulle göra min dag!Mitt boktips är Snömannen av Jo Nesbø. Rysligt spännande!I bloggen vill jag läsa om vardagliga saker, titta på bilder och läsa dina tankar och funderingar om världen!//Malin

Så grattis MALIN, du vann!
Maila din adress så ska jag ordna med veckans fikabröd. Bestäm smak och glöm inte att berätta för mej om det är nån allergiker som ska smaska muffins. Tänk på att jag inte fixar sånt som glutenfritt eller laktosfritt.

3 kommentarer:

Malin sa...

Tjoho vad glad jag blev!!!!

Jag finns för det mest på Acudira på dagarna så har du vägarna förbi så slipper du skicka dem! Vad jag längtar!!! Välj själv din favorit och det är ingen allergiker som ska smaka. =)

vifsla sa...

Malin: Då tittar jag in på Acudira med muffins!
Hur många är ni som jobbar där? Så alla får fikabröd!!

Malin sa...

Vi är 5 st på vårt lilla kontor! Vad glada de kommer bli!