fredag 25 september 2009

Utlottning!

Det är ju dags att lotta ut muffins eller heter det cupcakes...?
Nå ja, någon har chansen att vinna några hembakta muffins, valfri smak så gott det går.
För att tävla gör du så här, skriv ett inlägg i min blogg (har du själv en blogg får du gärna lägga ut en länk till tävlingen) tala om vad du vill läsa om i min blogg eller ett skönt boktips. Gärna båda två.
Har man ingen användare hos google går det att skriva inlägg ändå. Vinnaren dras på min födelsedag den 2 oktober.

5 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Hallå där! Haha, vilken rolig utlottning =P Måste ju kalla det cupcakes, det är ju inne att säga så nu ;-) Vore skoj att vinna =P
Vad du ska skriva om ja, jag gillar att bara läsa om folks vardag, precis som du gör nu! Mycket bilder, sånt är kul!

Boktips ja, jag läste senast Kathy O'beirne - Säg det inte till någon. Bra läskig bok!

Ha en bra dag!

Kanelbullen sa...

Jäsikens va gott!
Du skriver så bra som du gör så du behöver inte hitta på nåt nytt.
Senaste boken som slukades var Mankells senaste om Wallander. Kommer inte på titeln, men det var nåt om "en försvunnen man". Bra var den men lite sorglig då man kommer på att det verkligen är den sista Wallanderboken.
Jag har länkat på min blogg!

Ha det!

Johanna sa...

Hej hopp.
Ja hembakt kan man ju nte säga nej till ;)
Och cupcakes kan nog göra varje människa salig....

Mitt boktips är Nattfåk av John Theorin. Den har nog allt och man bli nästan lite mörkrädd när man läser den men ack så bra :)

Till bloggen läser jag gärna vardags saker, tips och ideer på allt möjligt. Sånt som bara ploppar upp :)
Ha de gott och ta hand om dej :)
//Johanna

Malin sa...

Vad gott det låter! Några cupcakes skulle göra min dag!

Mitt boktips är Snömannen av Jo Nesbø. Rysligt spännande!

I bloggen vill jag läsa om vardagliga saker, titta på bilder och läsa dina tankar och funderingar om världen!

//Malin

Madde sa...

En riktigt bra bok är "Dumskallarnas sammansvärjning", den rekommenderar jag alla att läsa!

Det jag vill se mer av i din blogg är bilder från all din bakning! Love it!

Jag skulle gärna länka till din tävling, men min blogg är ju lite hemlig jue.