söndag 11 oktober 2009

Udda porslin och röda väggar

Jag har målat i vårt sovrum utan att tala om det för herr jävla hyrevärd. Så det är rött och vitt nu, istället för sunkbeigerosavit. Jag tycker att det blev strålande fint.
Tyvärr så är det lite svårt att få till rätt färg på korten men bilderna vid sängen är nog de som är närmast sanningen.







Den lilla muffin som Cilla kom hem med är i porslin!
Åter igen har jag varit på Återbruket och köpt udda kaffefat! Den lilla koppen är så spröd att mönstret på utsidan återges på insidan. Jag lär mej sakta men säkert att dricka kaffe.




En trist kväll på jobbet resulterade i ett foto på mitt armband på ett stenbord.

8 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Det blev ju jättefint, vettja!

Lilly Lee sa...

Snyggt! Jag älskar rött..

muZen sa...

Snyggt blev det & om fuckinghyresvärd inte fattar att man behöver faktiskt ha det najs omkring sej för att trivas så be han stoppa upp ett kvast skaft där solen aldrig skiner & dra till ett varmare ställe...

rubbad sa...

Blev otroligt snyggt ju! Jag vill tapetsera hemma hos mig...

Och finfina koppar! :)

Carola H sa...

Du är duktig du Linda. Och snyggt blev det! Nu fick jag lite inspiration av dig i alla fall. Funderar bara på vart man ska börja.

vifsla sa...

Tack tack tack!

Madde sa...

Jag är stolt över att du körde tillsist! Vem är det som sagt att det är hyresvärdens tycke och smak som ska styra hur man bor?

the chuck norris viral meme sa...

Very nice pictures, I love your blog. :)