lördag 15 mars 2008

Luggen är biff!

Jag har blivit fixad i håret, fast höger sida krånglar till det. Jag har virvlar som lyfter håret och gör det svårjobbat. Men nu börjar det bli fason på det. Det som behövs är lite färg. Funderar på att köpa en frisörsax så jag kan trimma till lite själv. Det blir ju lite kanter som man inte ser förens håret är tvättat och fönat. Just nu har jag en liten kant som hänger ner.
Jag ska nog gå på Sivletto när jag är till sthlm i juni, de har frisörer.
Mamma, pappa och Moa var på middag igår. Det var roligt. Peter hade gjort entrecot, klyftpotatis och svamp till middag. Mamma fick starköl och whiskey så hon var nöjd. Till efterrätt gjorde JAG äppelpaj. Vi åt och kollade på "så ska det låta". Jag och mamma spontansjöng till tvn. Peter såg plågad ut! Men efteråt så sa han att det var roligt. Det var ingen hemma hos honom som sjungit ilag med tvn.
När familjen gått ringde det på dörren. Jag trodde att det var pappa som glömt mamma eller så men det var David med en öl. Vi kollade på tv lite sen poppade Rebecka in. De drack öl och var lite roliga. Till och med jag drack, en twister och en white russian!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar då haft en kanon kväll. Skoj. Tänk om man kunde få lite spontan besök här också...

Kramen