torsdag 17 juli 2008

Min stackars faster

begravdes i dag, det var sorgligt. Man har ju liksom inte tänkt sej att folk ska dö, de ska ju alltid finnas där. Men där har jag tydligen gått på en nit. Det var ledsamt, mycket tårar och mycket folk. Faster har varit populär. Det var till och med någon som grät hög framme vid kistan och sa att hon älskat faster.
I förrgår bakade jag muffins med hallon och blåbär, det var efter Leilas recept men jag fattade receptet lite dåligt och så tyckte jag att de blev lite torra. Fast jag hade dem inne i en halvtimme och på receptet stod det 15 min. Men efter 15 min så flöt det nästan i formarna...
Peter har i alla fall fotat min nya glaskupa och kitchiga tallrik tillsammans med en mugg te och en muffin. (jag har faktiskt lärt mej att det heter cupcake när de är dekorerade och muffin när de inte är dekorerade, alltså är det cupcakes jag bakar)


0 kommentarer: