söndag 13 september 2009

Gravidtights....

Jag var på h&m härom dagen och letade efter lite nya kläder eftersom det är höst. (märkligt skäl att köpa nya kläder)
Jag hittade på h&ms fetavdelning en lång top med pingvinärm, svart med röda ränder, jättesnygg. Men en sån top kräver tights så jag plockade åt mej ett par hellånga tights från en ställning och så iväg till provrummet. Tightsen gick jättelångt upp över midjan, lite för stora fast jag brukar ha XL på h&m. Tröjan passade!
Så när jag gick till kassan passade jag på att ta ett par tights i strl L istället.
I går när jag var hos mamma drog jag på mej mina nya kläder lagom till middagen. När min släkt druckit lite grann påtalade jag den lustiga formen på mina tights. Jag sa att jag trodde att det kanske var nån haremsvariant. Min kusin föredrog dem väluppdragna och sen började alla diskutera huruvida man kan bli gravid av sånt som man ser gravid ut i.
På vägen hem började jag fundera på passformen igen. Jättehöga fram men bak är de lägre.
Det var då det slog mej!
JAG HAR KÖPT MAMMAKLÄDER!

5 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hahaha!!!

vifsla sa...

Jätteroligt!

Mariah sa...

Den var bra. XD

Vi på Åsen sa...

Hahaha...kanoners!

Carola H sa...

Men du, har dom en stor avdelning på H&M i Mora??? Eller var det i Valbo??