onsdag 30 september 2009

Post-it

Glöm inte utlottningen som avslutas på fredag! Muffins till folket, eller i alla fall en vinnare.
Jag har återigen lånat Cillas dator eftersom hon är en nattarbetare så nu kan jag blogga lite grann.
I går var det skivsläpp för LKs nya skiva "om du vill". Det var mycket folk och vi sålde ca 700 skivor, det är hälften av vad vi sålde vid förra skivsläppet i början av året. Men det var bra för en uppföljare.
Killarna gjorde ett litet uppträdande som var strålande och rockigt. De lyckades vara roliga fast det var både kallt och blåsigt. De körde lite låtar från nya skivan och jag tror att Tomas Deutgens låt Monte Carol kommer att bli en riktig radioplåga. Men den bästa låten är nog ändå "Half a boy and half a man" som Tobbe sjunger.
De signerade skivor i ca 2 timmar och folk stod snällt i kö. Det var mycket mer organiserat än i februari då folk trängdes och nästan fick panik.
Jag fotade väldigt mycket i går men kan tyvärr inte bjuda på en enda bild eftersom Peter tog med sej mitt minneskort för att lägga ut bilderna i LK-bloggen.

5 kommentarer:

rubbad sa...

Roligt med ny skiva! Jag ska lyssna på den på Spottan. :)

IMORGON FYLLER DU ÅR OMG!!

Vifsla sa...

Syrran: Jag säger bara: Tomorrow tomorrow i love you tomorrow.

Lilly Lee sa...

Åh ny skiva! Ska inhandlas!

Kanelbullen sa...

HURRA!!!

Kanelbullen sa...

På din FÖLLSEDA alltså!