torsdag 9 augusti 2007

Ebay är vansinnigt roligt!

Nu vill jag handla på ebay! Herre gud vad mycket kul saker det finns där. 50-tal i massor! Klänningar så man blir sjuk! Jag står inte ut...
Och skor och bhar och jag vet inte allt. Det är inte lätt att vara shopoholic inte. Så mycket kläder så lite pengar. Jag tror att jag måste börja skissa på årets önskelista. Får nog börja med födelsedagen som vanligt. Jullistan kommer väl inte förens i oktober skulle jag tro.
Ahh sccchiitt jag tog en liten paus i skrivande och kollade lite på ebay och hittade direkt ett vitt hårband med körsbär på (cherrys för 50-talsfanatikern), den kostar 99 cent och så en jävla frakt på 9,99 dollar. Fan vad jag vill ha den. Men det är väl bara att vänta på lön som vanligt.

Början på min önskelista
*Presentkort på scrapaddicted eller annan scrapsida, dock inte panduro.
*Besök på nagelsalong
*Digitalkamera
*Skivor med Foggy Mountain Rockers
*Rött läppstift
*Silverring (som vanligt)
*Hårband i rött, rosa eller möjligtvis vitt
*Mp3-spelare
*Gosiga tofflor
*Svarta spetstrosor
*Kul ögonskugga
*Baslåda och slutsteg till Peggan
*Alice i Underlandet (dvd)

Nej fan nu ger jag upp, tog ytterligare en liten paus på ebay och hittade klänningar som till och med är för stora för mej! När jag får lön ska jag ge mej på det här med ebay, det kan ni ge er fan på!

0 kommentarer: