fredag 17 augusti 2007

Jag scrappar igen!

I dag började jag med en LO på camilla! Det var jättekul och jag hade svårt att ta mej till jobbet i tid. Nu har jag alla sakerna liggandes i bilen, jag ska nämligen hem till Orsa i helgen. Peter har åkt på en hel helgs spelning. Han kommer väl hem på söndag igen.
Jag ska jobba i natt, ledig lördag och så jobbar jag på söndag morgon igen. Jag tänkte städa lite hemma i morgon och så scrappa lite. Jag välkomnades hem till Vanja på lördag oxå, tänkte åka dit en sväng och hälsa på lite även om jag var där igår. Måste säga att Vanja är den hårdaste jag känner. GO VANJA GO!
Och hela prylen med Linneas skolbyte är ju jätteroligt! Jävla pucko han är! Men det är roligt att stå utanför och titta in. HURRA!

Just nu sitter jag inlåst på ett kontor. Jag kittlade Magnus en gång för mycket, jag rusade i väg och stängde in mej på kontoret. Det slutade med att han låste in mej och nu sitter jag här och funderar på hur jag ska få ut min feta röv genom fönstret. Vi har sjungit "snickarboa" ett par gånger redan. Han från sin sida av fönstret och jag från min sida.

Nu har jag lyckats spara ut naglarna en bit så nu är jag sugen att måla dem oxå. Fast om jag målar dem så kommer de att ta stryk och gå av. Dilemma!

Jag ska köpa stereogrejor till bilen oxå, av Johannes. Ett steg och en låda för 600 kr. Det ska bli himla roligt, måste bara hitta någon som kopplar i det oxå. Om jag inte kan övertala Johannes så klart. Det ligger ju massa dragna kablar i skuffen redan. Skulle ha bytt en av dem bara för jag har ett otäckt tjutande ljud när jag har en låda inkopplad.

0 kommentarer: