söndag 5 augusti 2007

Snuvig

Jag har jobbat och jag orkar verkligen inte göra det, jag orkar inte jobba natt mer. Jag blir aggressiv och retar mej på alla. När till och med Peter verkar vara emot mej så är något fel. Jag hade hoppats att den nya medicinen skulle få mej att må bättre, att jag skulle sova bättre. Men än så länge så har det inte hänt så mycket mer än att jag känt mej slö. Så länge jag äter tabletter kommer jag att segla runt i ett slött litet moln.
Jag törs inte dricka med alla kemekalier i kroppen, ett mänskligt framställt "välmående". Inte vet jag. Jag tror att jag gått upp i vikt av alla tabletter oxå. Kanske borde kolla upp om det hänt fler...
Nu tröstshoppar jag scrapsaker, jag har inte tagit i kassen med scrap på jättelänge. Men det beror nog mest på att mina foton är slut. Men snart kommer det nya, jag fotade ju bilar i Rättvik. Jag hade velat göra ett rock'n roll-kollage, men jag vågade inte fota folk så nära. Bilder på en kjolfåll, en lugg, rävsvansar och sånt. Det hade varit fint.
Men nu vågade jag inte, det närmaste jag kom var en bild på två elvisar och en bild på snyggt monterade antenner. Nästa år ska jag göra om det.
Nu är Mora festivalen tack och lov över, jag tror faktiskt att sommarens alla aktiviteter är över. CCW är slut och yrorna är slut.
Antar att det innebär att det är höst nu. Då ska jag köpa stövlar och en kjol i manchester. Kanske en basker, och så ska jag börja måla och skriva dikter. Flaxa runt på en gammal damcykel och lukta på höstmögliga löv.

0 kommentarer: