tisdag 31 juli 2007

Fetton

Jag faller nog inte under någon ideal tror jag. Storlek 00 är ju jävligt poppis nu och så har jag varit ut och kollat på youtube.com, där finns det massa massa feta brudar. Alltså inte vanliga knubbisar utan riktigt amerikafeta människor.
Helt makalöst, jag är impad över att de vågar visa upp sej framför kameran. Jag törs ju knappt vara med på vanlig bild ännu mindre naken. Men här väller det fram valkar och massor med stringtrosor!!! Milde himmel.
Så nu handlar det om att gå ner 50 kilo eller att gå upp typ 150 kilo för att falla under något ideal. Vet inte vilket som är otäckast...
Men bilderna är roliga att kolla på. Och så blir jag avundsjuk för vissa har väldigt fin hud. Sånt som jag inte har nu mera.
Jag har fått ny medicin mot urticarina, det är dags att prova Atarax. Den hjälper mot urticaria och mot nedstämdhet och oro. Jätteroligt, det är nästan som såna mirakelmediciner som de sålde i vilda västern. Den hjälper säkert mot liktornar och mot skitig spis oxå.

0 kommentarer: