torsdag 5 juli 2007

Med kladdiga fötter

Jag har köpt en ny brun-utan-sol (bus). Eller det är ingen renodlad bus utan en hudkräm med brun-effekt. Men den är i alla fall från nivea och luktar jättejättegott. Och inte kändes den så vanvettigt otäck i konsistensen heller. De andra brukar kännas lite som plast.
Jag köpte ju nya skor i går så jag måste fixa till mej lite om jag ska använda dem. Annars vore det nästan slöseri. Det är ju ingen mening med att ta på sej sexiga nya skor om man i övrigt ser ut som skit.
Rosa mysbyxor, ett skabbigt linne med hårfärgsfläckar, smutsigt hår och så ett par svarta högklackade i lack!! Det vore ju inte klokt.
Jag ser mej själv som sexbomb i svarta skor, röd top och svarta shorts. Nu borde mitt hår oxå bli självlockigt och min hud alldeles slät och att jag passar i rött läppstift. *VAMP*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Visst äre nice me bus ;D