torsdag 12 juli 2007

Det har kommit scrapsaker

Det hade kommit en förpackning med posten hemma så Magnus tog med den när han åkte från Orsa. Det var papper och glue-dots. Pappren jag beställt kändes lite underliga men ganska fina. Vet inte riktigt vad jag beställt men jag har bestämt mej för att inte köpa lika hela tiden utan prova lite nytt, både papper och andra produkter. Jag vill ha någon slags stans så jag kan göra hål i papper. Jag vill ju börja med eyelets (öljetter). Det verkar finnas så mycket fint man kan göra om man har tillgång till lite hål, eyelets och band. Så nu ska jag prova. Bara jag får lön ska jag köpa ett håltillverkningverktyg.
Jag gjorde klart min LO med mej och mamma på idag. Det blev skitfint. Med papper som jag fått att se gammalt ut och så en jättesnygg tag med inkade kanter och band och blommor. Finfint.

0 kommentarer: