lördag 14 juli 2007

Jobbar fast jag var ledig

Lee ringde och påtalade att jag skulle jobba i natt. Fast på mitt schema står det att jag ska vara ledig. Men mitt schema var visst gammalt och utbytt fast jag inte visste om det. Magiskt.

Jag har gjort en LO idag, en på Peter. Den blev blå och lila, ganska fin. Fast jag kunde ha dekorerat mer. Det kändes väldigt lätt idag, gick nästan av sej självt. Jag började på ett litet album oxå men jag hann inte ens göra klart första sidan förens LEE ringde. Men jag får väl jobba på den i morgon istället. Kanske har hunnit tänka ut lite idéer tills dess.
Jag tyckte ju att de gjorde så himla vackra saker i min nya bok så det var lätt att bli inspirerad där. Nu vill jag ju så klart ha en egen digitalkamera så jag kan fota alla mina verk och lägga dem på internet.

Jag letar lite efter en låt på internet, men den verkar hopplös att finna. Det jävliga är ju att jag inte kommer i håg vilka som sjöng den. Jag kommer knappt ihåg texten.
*possum up in a cinamontree, rakoon on the ground, rakoon says to possum wont you shake them cinamons down.
Just mer än så kommar jag inte ihåg, men jag minns att den var rolig.
-kisses-

0 kommentarer: