måndag 16 juli 2007

Wäinö är så jävla dum i huvudet

Först ringer han och stimmar på fyllan en natt och sen säger han att jag ska sluta vara sur för det. "Det var ju inte meningen". Jag hatar honom så jävla mycket. Tänk om man kunde få tala om för alla hur mycket han kommer att utnyttja dem. Han har aldrig med sej några pengar och ändå så lyckas han alltid bli fullast på andras bekostnad.
Jag körde en av hans fd arbetskamrater och han berättade att när han stötte ihop med W på krogen så ville W alltid ha en öl.
-Kan du bjuda?
Ständigt detta "bjud på en öl"
Mej tvingade han till sej pengar av för att kunna spela bort i Jack Vegas på Mora klockan. Jag har hört massor med människor som säger att han sitter där nu oxå och spelar bort pengarna. Till barnen har han inte en krona men till bolaget kan han gå! Helt makalöst.
Så jag tycker att det är skitbra att Jessica äntligen tagit sitt förnuft till fånga och kräver att få underhåll för Emelie. Wäinö har inte lagt två strån i kors för att kunna ge barnen så lite som nya skor. Har det inte varit Jessica eller Vanja så har det varit jag! Men Wäinö har inte lagt en spänn!
När Emelie fyllde 8 tror jag så åkte jag och hon ner på mora och köpte presenter som hon fick välja själv. Sen när Jessica frågade vad E fått av pappa och Linda så sa E helt enkelt
-Det här har jag fått av LINDA!
Han la inte en krona på henne den födelsedagen! Vilken farsa va!

0 kommentarer: