måndag 23 juli 2007

Mycket tidig morgon

Taxistation kl 02.33 måndag morgon, fatta att det här smärtar.
Nu har jag spanat runt på en del bloggar och konstaterat att jag borde lära mej mer om hur jag snyggar till min blogg. Fast det är ju inte utseendet utan innehållet som borde betyda något, precis som med mej. Bry er inte om utsidan, bli överväldigad av den underbara insidan i stället.
Jag hittade en blogg som ägs av en fotomodell, hon är jättefin. Vältränad och fin på bild (kanske lite butter...) men hon verkade så jävla olycklig. Fast hon är en av det vackra folket. Det kändes både bra och otäckt, bra att även en sån som hon inte är på topp jämt och otäckt av samma anledning. Det borde ju vara mycket lättare att vara lycklig om man är fotomodell.
Själv har jag konstaterat att jag verkligen borde klippa mej, jag ska fan beställa tid. Och nu ska det klippas på riktigt. Inte bara ta topparna för 90 kr hos Birgitta. Nu ska jag KLIPPA mej, jag ska ha FRISYR!!! Inget mer gå upp och tvätta håret, sno upp det i en snodd och sen låta det vara. Nu ska jag vara fin på morgonen när jag kommer till jobbet!! Eller vem bry sej om jobbet, jag har ju en stackars låtsassambo som ska titta på mej. Och den stackarn har tittat på mitt råttbo länge nog nu.
(och tysk dockteater på youtube)

Jag och Camilla har storslagna planer på att gå ner i vikt igen. Promenader och vatten är vårt nya program. Vi får se hur länge det håller. Jag har i alla fall kommit på att jag måste ut och gå med lite spunk. Det går inte att slappa sej runt kvarteret om jag ska få någon kondis.

0 kommentarer: