onsdag 19 december 2007

Floppy tits i kyrkan

Eftersom min sambo är en regelrätt galning så har jag oxå blivit det. Jag har tittat på Pattsy och Eddie [helt hysteriskt] och Eddie tjatar om att Saffy borde ha "floppy hair". Jag kom på att floppt tits är mycket roligare. Så jag skuttade runt hemma naken, flaxade med tuttarna och vrålade "FLOPPY TITS". Efter en stund dök Peter upp naken och ylade "FLOPPY DICK". Några timmar senare var det dags för honom att sjunga i kyrkan och för mej att titta på. När han travade fram och tillbaka efter kyrkoväggen så kom jag på "floppy dick". Ha i åtanke att jag satt bredvid hans mamma. När vi kom hem så erkände han att han nästan börjat skratta i kyrkan eftersom han kom att tänka på "floppy tits". Visst är det roligt!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Extremt roligt om du frågar mig,helt och fullt min typ av humor!!