onsdag 26 december 2007

Peter ångrar sej

Nu har han nog nästan gett upp. Den där kameran han gav mej ångrar han nu. Jag gör inte annat än knäpper kort. Han får vara med hela tiden eller så knäpper jag på mej. Jag ser ut som ett pucko hur än jag gör. Antagligen sur eller överlycklig. Det finns inget mellanting. Men det är roligt och bilderna blir bättre.
Gårdagens julmiddag hos Peters släkt blev ganska misslyckad. De har svårt att hålla sams. Svärmor och Peters morbror blev slutligen osams om något som jag inte fattade och så fick jag åka hem. Kan nån fatta att en julmiddag tar 4 timmar? Och under den tiden säger ingen nästan någonting. Om de inte hittar något att träta om. Det var lite jobbigt men det gick. Hemma tar det max två timmar och alla pratar mest hela tiden OCH håller sams.
I dag har jag mellandagsreat. Hittade en klänning/tunika på Åhléns för 99 kr. Köpte ett rosa band till den oxå. Det ska bli "undertuttknyt". Jättejättefin! Jag köpte en duschpuff till Peter och en brödkorg för 30 kr. Hittade lite pynt för halva priset oxå men den underbara julflamingon var slut.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska träffa Lars familj imorn och ha julklapps öppning med dom, får se hur det går....