tisdag 18 december 2007

Mitt liv har fått ny mening!

Den heter Thelatte med vanilj och hallon. Hallon är nog det bästa som finns tror jag. Thelatte var i alla fall som att rulla sej i varm bomull. Gott som jag vet inte vad! Och så en macka med klet till, kyckling och baconklet. Det är bra frukost det. Men själsligt så mår man mycket bättre efteråt.
Jag väntar på tomten så klart. Peter har köpt julklappar åt mej och jag är så nyfiken. Jag hoppas ju så klart på en rosa digitalkamera så jag kan fota alla mina kläder och lägga ut på kurvigheter.se. Och så hoppas jag på dvd-filmer eller böcker. Så man har nåt att göra tills våren kommer.
Jag har ju köpt fräschprylar till honom på lush.se. Rakkräm, deo och tvål. Hoppas han uppskattar det. Jag köpte ju Jerry Williams självbiografi åt honom, den fick han i lördags hemma hos mamma och pappa. Han blev jätteglad. Han ska få dvd-filmer oxå, jag tänkte köpa Beatles-boken åt honom oxå. Det blir mycket det här.
Kall om fötterna är jag. Måste verkligen köpa vinterskor, jag går i mina eccosar och de är snorkalla. Till råga på allt så har jag bara strumpor i dem och det gör inte saken bättre alls. Jag har ju fått lön oxå så i dag ska jag ta lunch och gå och titta på skor. Baske mej!

0 kommentarer: