måndag 24 december 2007

Så var det jul igen

Vi har firat nästan själva i dag. Beccs kom med julklappar, ljuvliga svarta vinglas som jag spanat på i evigheter. Sen poppade svärfar in, av honom fick jag 500 kr. Vad Peter fick vet jag inte. Men vi åt gröt och skinkmacka, Göran tog bara en macka för han skulle hem och laga mat till sina kamrater. Men det var smaskigt med gröt. Jag och Peter har öppnat julklappar lite till och från hela dagen. Jag har i alla fall fått
1. En batteriladdare och uppladdningsbara batterier (lite konstigt ja men det blir bättre)
2. Nobels testamente av Lisa Marklund (CD-bok)
3. En bok som jag tror hette Matilde
4. Är det någon där? Av Marian Keyes
5. Minneskort till kamera
6. DIGITALKAMERA
7. Miss lis senaste skiva

Fatta vad mycket grejor! Och jag gav honom
1. Rakcreme, tvål och deo från Lush
2. Jerry Williams självbiografi
3. Walk the line (filmen)
4. The terminal (filmen)
5. Hip-hip-boxen
Jag tror att han blev ganska glad i alla fall. När han fick Walk the line sa han att "nu kan det inte bli bättre". När jag fick digitalkameran började jag gråta och då började Peter oxå gråta. Och så sa han att det var för att jag var så fånig. Nu måste jag se karl-bertil...

0 kommentarer: