torsdag 27 september 2007

Gud vilken dag...

I dag har jag blivit fotad på riktigt alltså, inga fyllefoton eller fulfoton i profil i bilen. Nej jag hade med mej en nästan riktig fotograf och så gav vi oss ut på orsa camping i jakt på ett bra ställe med skugga! Och vi hittade några olika. Och så blev det foton. Jag fick se några av de sista och det såg jättebra ut. Min fotograf har skickat sms och talat om att skivan är klar och att jag kan komma och hämta den i kväll. Det ska bli så spännande att se. Jag brukar ju se ut som en mupp på kort. Men i dag kändes det ganska bra. Trots några fula miner och lite larv.
Men ni skulle ha sett mej klättra upp på en avsats för linbanan inne på campingen. Stor röv säger jag bara. Men upp kom jag och så blev det fina kort.

Sen var jag hem en liten sväng och åt en havreboll eller två, sen bar det av till lasarettet för en helt minut i solariet. Jag hade lite fläckar i morse men inget kli. Jag tog två tabletter och så var det bra tror jag. Har då inte känt mer av det i alla fall.

Jag funderar på kläder till mitt kalas. Jag har hittat en snygg kjol, en svart kort med tomatrött foder, en vit top med 3/4-ärm, mina knästrumpor och mina högklackade kängor. Jag tror att det blir snyggt. Det är det eller min nya snygga tunika. Men kjol känns lite mer gå ut!
Jag ser fram emot drinkar och så. Jag älskar drinkar, hellre drink än öl. Nog för att jag dricker för att bli full men det är lite för att det är gott oxå. Hellre lite dyrare och gott än billigare och så där.
(nu har jag fisit och det stinker)

0 kommentarer: