fredag 28 september 2007

Mitt i natten

Det verkar som om besökarantalet på mitt kalas har sjunkit drastiskt. Flera som inte kan eller kanske inte vill. Men huvudsaken är att mina närmaste är med. Det ska i alla fall bli roligt. Bara att få komma ut en lördagskväll utan att ha taxinycklarna som tynger i fickan. Nu ska vi dricka White russian halva lördagen...
Jag måste komma ihåg att stoppa isformerna i frysen bara så vi får kalla drinkar.
I dag har jag varit med mamma och handlat saker till hennes nya akvarium. Det blev en lysramp, en pump och några lampor. Jag hoppas verkligen att hennes fiskar kommer att trivas, det är ju ett litet frågetecken med tanke på att det är bäcköringar hon ska ta in.
Jag har framkallat alla de underbara bilderna som Lina tog på mej, de har jag även lagt ut på picasaweb.google.com/lindagrannas tror jag.

0 kommentarer: