fredag 7 september 2007

Mora ~Särna~Hudiksvall

Lång vända blev det, tog hela dagen och jag sov nästan på hemvägen. Eller inte sover men hjärnan funkar ju inte som den ska. Jag ser saker hända men förstår det inte.
"oj titta en räv på vägen, undra vad den ska göra där? Är den hungrig kanske? Mmm nej jag kanske ska bromsa"
Så funkar min skalle efter 10 timmar i bilen...
Jag hittade i alla fall ett köpcenter och det var ju roligt. Där fanns Bokia och på Bokia fanns det scrapsaker. Jag köpte turbostora blommor, glue-dots och en mönstersax. Skojsigt!
På Indiska hittade jag ett par tumvantar utan fingertopp och värmeljus i form av blommor. Ljusen ska jag ha hemma i Orsa, tror knappast att Peter skulle uppskatta dem. Men hemma hos mej passar de fint.
Tumvantarna utan fingertopp hade långa skaft och man skrynklade dem lite vid handleden och det blev såååå snyggt. Nu måste jag bara hitta en anledning att använda dem.
I morgon ska jag och Peter till Borlänge eller Falun. Jag tänkte slå en kik på Panduro även om jag vet att de inte har något att erbjuda. Jag blir mest arg när jag går in där. Dyrt och så finns det inget jag gillar. Nää tacka vet jag butikerna på internet. Billigt och jättestora sortiment.
Jag vill ha en kort jeanskjol oxå, det är så mycket jag vill ha just nu och som vanligt.

0 kommentarer: