tisdag 11 september 2007

Röda stövlar

Jag har köpt röda röda stövlar! De är helt underbara! 3 spännen på utsidan av var stövel, ingen klack men turbocoola ändå. Jag är så nöjd.
Jag har varit till Hud i dag och fått sola lite. Det går framåt det här. Jag har nästan inga fläckar. Bara lite en morgon när jag inte tagit tabletter på 4 dagar. Jag äter nästan inga tabletter numera. Och det är skönt! Jag hatar att vara loj på allergimedicin.
På torsdag ska jag till Hudmottagingen i Falun. Jag ska låna tvåan av kjellsson och dra i väg. Carola skulle med oxå men hon hade fått tid åt Hampus på Öronmottagningen så hon kunde inte. Men jag sticker själv. Jag ska bara visa upp mej och min underbara fläckfria hud sen ska jag jaga rea-plagg i Falun. Kanske drar till Borlänge oxå...
Jag har varit på Mora i dag oxå. Hittade en ring och ett par örhängen på ur&penn. Knalade till Lindex och hittade en svart top med vita prickar som jag ska köpa i Falun om den finns där. Det kändes lite onödigt att handla när jag ändå ska i väg snart. Men ringen och örhängena köpte jag ialla fall. De kostade 29 kr tillsammans så jag tyckte inte att det var så mycket att bråka om.

Jag har så ont i min taxirygg! Jag har väl suttit i drag halva sommaren och det börjar väl göra sej påmint nu. Tyvärr. Jag som varit världsmästare på att klämma fast telefonen mellan örat och axeln kan nästan inte göra det längre. Nacken har blivit för kort! Jag måste öva på det! *övar* Och det gör baske mej ont! Men öva öva öva!

Jag har hittat den fantastiska sidan kurvigheter.se! Jag måste säga att den är helt underbar. Massor med kurviga brudar att umgås med. OBS! inget sexuellt! Och jag känner mej verkligen som en i laget. Så nu måste jag tvinga Peter att fota mej så jag kan lägga ut mej på nätet på riktigt. Och det ska bli spännande.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Var in på din sida och tittade lite. Blev nyfiken på sidan som du nämde, kurvigheter.se, den måste jag kolla upp. Ha det bra!