fredag 21 september 2007

Jag sviker min blogg!!

Jag har inte skrivit på evigheter, eller i alla fall 10 dagar. Men det känns tragiskt. Först hittade jag kurvigheter.se sen övertalade Ello mej att skaffa ett facebook-konto (i dag hörde jag på radio att facebook är totalute!) och så har det inte blivit så mycket tid över till mina bloggar. Men jag funderar på att lägga ner lite projekt på internet, tex familjeliv. Men det känns synd att radera alltsammans, jag har ju skrivit en del bra gjejer där. Men familjeliv är fullt av elaka haggor som typ talar om för en att man är en ond människa för att man gillar att säga negerboll eller så är andra människor onda och dåliga föräldrar bara för att de inte tar på sina barn extra sockor när det är 5 grader varmt ute. "Fattar du vad det kan få för konsekvenser, kylan vandrar från fötterna och upp i hjärnan, med sånna köldskador som han kommer att dra på sej är det lika bra att du sätter honom i särskolan på en gång". Och så fortsätter det i all evighet.
Och så känns facebook lite överilat. Jag fattar inte hälften, jag får en massa funktioner skickade till mej som jag ser vidarebefodrar. Men det är knappast stimulerande. Ello sa att man skulle träffa massor med vänner världen över men jag orkar fan inte. Det är ju folk omkring mej hela dagarna, det blir lite för mycket.
På kurvigheter trivs jag däremot, inga krångliga funktioner som jag knappt fattar utan bara ett forum fullt av trevliga kurviga tjejer. Det är det enda jag behöver...
Men nu ska allt bli bra igen, jag ska blogga och blogga och blogga. Samtidigt så måste jag lära mej att spela gitarr och så funderar jag på att köpa ett skissblock och lära mej rita lite. Och så måste jag fixa med scrapalbumet och kanske göra lite julkort i september. Och så är det ju födelsedagskalaset, men det kräver inga förberedelser...
Fatta var det här kommer att sluta!

0 kommentarer: