torsdag 20 mars 2008

14 grader kallt

Tänk att det ska vara så jävla kallt!! Typiskt Sverige. Här tror man att det är dags att slita fram ballerinorna men icke sa nicke. Jag har två tröjor och två jackor på mej, det börjar med en tunn polotröja, sen kommer min ständige vapendragare fleecetröjan, jag har även på mej min fodrade huvtröja från abercrombie & fitch och ovanpå alltsammans så har jag min taxijacka. Mycket michelinlik, puffig liksom. Men det är ju varmt i alla fall.
I kväll ska jag baske mej lägga mej klockan 20, inget halv ett , ingen bok som inte går att sluta läsa! INGET SÅNT! Jag ska sova minst 8 timmar så jag slipper vara blå och svullen i ansiktet av trötthet i morgon. Jag har varit vaken sen kvart över 4 i morse och jag är redan helt slut. Men det kanske kan avhjälpas med lite fika från helmers...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Idag ska jag med till Mora och göra stan osäker ;)