lördag 8 mars 2008

Familjeliv måste vara en av de gräsligaste sidorna på nätet.

Shit vad jag blir less på familjeliv!! Jag är in i formuet ibland och det spelar ingen roll om man så frågar om någon pantar flaskor eller om de slår sina barn, folk blir helt galna och ställer till en massa käbbel för ingenting. Om jag erkänner att jag inte återvinner så kommer det genast någon tapper miljökämpe och ger mej hela skulden för miljöförstöringen. När jag erkände att jag åt kött så höll nog en del av vegandårarna på att tuppa av. För äta kött det var då ett brott som låg långt bortom förlåtelsen. Helt vanvettigt! Och det spelar ingen roll vad man säger åt dem, tex jag behöver kött, jag är en köttätare, titta själv på hur mina tänder ser ut. Eller jag är ju inte ren köttätare utan blandätare. Men de lyssnar inte för de har bestämt sej för att jag är OND! Jag äter ko för att det är gott, basta!
Nu har jag hittat en tråd för folk som slutat tvätta håret med schampo och de må tycka att det är roligt men i mina ögon är de fullkomligt galna. Hålla på och kvacka med ägg och äppelcidervinäger, nä dra mej baklänges på en liten vagn till Kina. Men se schampo är inte bra för miljön. Jag skulle gärna vilja gå in i den tråden och tala om att de är tokiga men det kan man nog inte göra utan att få känna på ordentligt efteråt.

0 kommentarer: