onsdag 26 mars 2008

Gardingalen!

Jag har blivit besatt av gardiner! Helt sant! Först köpte jag till vardagsrummet, långa röda panelgardiner. Ett par helröda och ett par röda med rött mönster på. Det blev jättesnyggt och jag fick beröm för det. Så då knallade jag i väg igen till Ullas tygaffär och köpte grön/beiga gardiner till köket. Ett par beiga och ett par gröna med beiget blommönster. Jättefint! Nu fantiserar jag nästan dagligen vad jag ska göra med sovrummet. Just nu är det så att jag vill kasta ut stationär dator, skrivbord och en ful byrå så jag kan göra snyggt och hänga upp fina fina gardiner. Frågan är ju bara vad Peter tycker...!
Och appropå Peter så var han en raring igår och betalade mina nya jeans! Extra vida jeans med låg midja. Och han GAV mej 500 kr att lösa ut dem för!! Skitgulligt. Och eftersom de var för långa så tyckte han att jag skulle ta dem till stadens sömmerska för att fålla upp dem en aning. Det blir väl projekt en annan dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt kille du har då! :)

Anonym sa...

Kan vi sätta min karl och din karl i samma rum ett tag så kanske hans god het smittar av sig en aning.
I och för sig ska jag inte gnälla på min karl. Han har fått dra det jätte tunga lasset sedan jag låg inne och fortsättning följer.
Kram kram

Anonym sa...

Nu har jag läst igenom din blogg och va jag har skrattat Haha!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.