fredag 4 april 2008

Köpt ny bh!

Den senaste bhn är FaNtAsTiSk! Helt underbar! Den sitter fast på kroppen, tuttarna blir stooora och lite runda. Inte ihopklämda utan putiga. Dock ingen push, det var visst svårt när man har G-kupa. Jag tror att min bhstorlek är fastställd, nästan i alla fall. G80 är det nog. Fast jag skulle kunna ha H75 för 80 känns lite slappt och jag skulle kunna knäppa in den ett hack men bhar ska ju knäppas på yttersta. Fast om jag har 75 så skär det in i fettet och gör satans ont!
Men den nya är mjuk och snäll och gör inte ont någonstans.
Jag shoppade på Lindex i går. Camilla ringde från Borlänge och berättade att Lindex där har 30 krsrea! Så jag kutade in på Lindex i Mora och mycket riktigt!! Så jag köpte en kjol i svart/vitt, en beige polotröja med kort ärm, en grå kofta med lite volangeffekt och 3/4 ärm och en mormorsklänning! Randig i blått/vitt/rött med lite vidd i kjolen och knappar upp till som en blus. Och allt detta till det facila priset av 120 kr!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, nu är jag grön av avundsjuka! Jag vill oxå gå på en sån rea nån gång. Oftast när man hittar rea så hittar man inget man vill ha... Jaja, jag ska ju till ullared snart ;) Vill du följa?

Anonym sa...

Varför är det ingen som kan ringa och skvallra för mig. Såg precis på Lisas blogg också att det var rea på Mora.
Funderar på om jag ska ge mig ner på Mora och köpa en BH jag också.

Anonym sa...

Jag hade också velat veta det :( Fast äh, jag hade säkert inte kunnat haft några kläder ändå.