söndag 27 april 2008

Shit vilken rolig dag!

Larsson och jag sov till 12 i dag och inga onda telefoner väckte oss, det var härligt. Peter lagade lunch till mej och så städade jag lite när han sov på soffan. Jag har bytt sängkläder i dag och det är nog bland det bästa jag vet. Rent och ljuvligt frasigt.
Jag och Beccs bakade muffin med blåbär och banan på eftermiddagen, de blev smaskens.Vi hittade recept på en blogg om muffins. Den heter något med koppkaka och jag tackar författaren så mycket. Cilla tittade förbi och fikade på det numera döpta "Microbageriet". Det var Beccs som kom på det utan någon som helst förvarning.
När vi satt och fikade så var det någon som sa kinarestaurangen och helt plötsligt var det bestämt att vi flickor skulle på kina och äta. Vips in i duschen och så var vi på väg. Det var roligt och gott!
Jag och Cilla kastade aluminiumomslag på varandra. Jag kastade Cilla i skallen och så skulle hon kasta mellan mina tuttar men kastade mej i ögat istället. Vi skrattade så vi skrämde bordet bredvid.

0 kommentarer: