torsdag 1 maj 2008

Vi kalasade och i dag är jag bakis.

Vi sjöng sånger, Beccs pussade oss fast vi inte riktigt ville.. :-) och så drack vi massor med cider. Det var tal om att gå hem till oss och dricka mousserande men det blev bandspagetti och mer cider istället. Och så spelade Carola The Messmörs så jag tror att granntanterna höll på att ringa störningsjouren. Men vi hade himla roligt! Det finns bildbevis på mej i Peters lustiga glasögon, roooligt!
Stackars Peter och David som fick komma hem och bevittna denna offantliga röra. Spagetti överallt och en lp-spelare som gick på dubbla varvet. Det var skitroligt att dansa till sånt!
Men i dag är jag lite vissen men det hindrade mej inte från att dricka nästan en liter cola på östängs och proppa i mej både strips och glass! Fast nu vet jag inte om jag ens skulle kunna lukta på en pizza.... Men det var sååå roligt!

0 kommentarer: