lördag 10 maj 2008

i jakten på ett halsband med ett ankare.

Jag letar runt på internet efter ett halsband med ett rött ankare. Det var faktiskt inte så lätt som jag trodde. Jag såg ett skitsnyggt halsband i en bilaga till Aftonbladet eller Expressen, det kom från Topshop. Nu var jag in på deras hemsida och då finns det inte där. Men jag har önskat av syrran och hon har ju näsa för sånt.

Jag irriterar mej lite på Wii faktiskt. Först tyckte jag att det var en jätterolig uppfinning men nu känns det lite som om den tar över folks liv. Sportspelen verkade ju roliga men så insåg jag att det fanns folk som köpte dem för att få motion. Och nu har det verkligen slagit runt, nån platta att utföra yoga på!! Vad är det för fel på en riktig yogalektion eller varför inte en liten bok om yoga och så en sån matta som hör till???
När kommer buggkurs till Wii, eller varför inte "träna din hund med Wii"?

Och i natt så drömde jag att jag stal mitt exs hund! Han blev så ledsen så och när jag vaknade så ville jag skratta lite grann!

0 kommentarer: