onsdag 7 maj 2008

Ny lugg tack vare Maria

Jag har friserat pälsen hos Hairdesign by Magenta. Det blev toppsnyggt och jag känner mej som rockabilly igen. En ny klänning och ett nytt skärp har jag oxå köpt. Håll tummarna för att det blir super!
Det sista taxischemat jag står med på har kommit upp, så nu ska jag bara ge bort en massa helgpass och midsommar så klart. Sen blir jag personlig assistent. Det är nyttigt att byta!!
Nu sitter jag på taxi och väntar på att jag ska få åka hem snart. Det är tråkigt här och jag funderar på om jag ska ta taxin hem, jag ska ju ändå ner i morgon igen. Och nu har jag varit och tittat i pärmen och konstaterat att det faktiskt är en körning från Älvdalen till Mora i morgon. Alltså tar jag med mej taxin hem!! Hurra! Inte åka pegga på vinterdäck och dåligt med bensin!
Det är så tråkigt att tanka när bensinen kostar 13.09/liter!

0 kommentarer: