söndag 18 maj 2008

På jakt efter skinnbrallor

Eftersom vi är hojåkare så vill jag ha ett par skinnbyxor för att matcha min skinnjacka och min svarta hjälm. Dessutom så har jag bara ett par jeans och de är väl inte lämpade att åka så mycket hoj i.
Fast det är frågan om man behöver några skinnbrallor till nån hojsäsong, det har ju för i helvete snöat!! Det var deprimerande fast lite skönt. Vi städade hos grannen och åt muffins. Puffins!! Som vi micrade så de blev mjuka och varma.
Jag och Peter slappade och snöt oss i soffan, eller vi snöt oss i papper eftersom vi är sjuka men vi slappade i soffan hela kvällen igår. Vi kollade på sommarkrysset, så nu är vi pensionärer på riktigt. Det är väl mest pelargoner som saknas.
Fast jag har druckit varm oboy på morgonen och det är väl ganska barnsligt. Så i ålder så ligger jag väl någonstans mellan 5 och 75 år.
Jag hade stora fotvårdarkvällen i går oxå, med peeling och filning och smörjning och så målade tånaglarna röda. Sexy babe eller ganska kladdig babe eftersom jag lyckades måla ganska stor del av mej röd...
Nu vill Larsson spela Yatzy!

0 kommentarer: