onsdag 28 maj 2008

självplågare!

Om jag någonsin ska jobba nåt mer så ska jag inte ha ett jobb där man stiger upp 04.30!! Aldrig mer! Och framför allt så ska jag inte ligga och lyssna på nån gammal skruttig klockradio som brölar ut : oh hero bla bla bla. Jävla Charlotte Perelli, människa till att kunna sabba en morgon.
I morse klämde jag i mej en räkmacka till frukost (nu satte hela bantareliten minimjölken i fel strupe) men den var gjord på lättmajonäs och grovt bröd. Räkorna var köpta på Ica, frysta och färdigskalade och smakade inte ett skvatt! Men det var en räkmacka med ägg i alla fall.
Shoppat nagellack har jag oxå gjort, från Viva la Diva (som känns som ett riktigt fjortismärke) men de hade cerise och björklövsgrönt. Så jag ska hem och svabba av det röda som flagat sej i en vecka och sen på något vis kunna avgöra om jag vill ha cerise eller gröna naglar. De är ganska långa naglarna för en gångs skull men jag ska väl inte säga något alls för då slår jag i tangentbordet lite för hårt och sen är det över!!
Vi ska ju på fest på lördag och jag har beslutsångest över kläderna i vanlig ordning. Ska jag vara sailorgirl eller ska det vara urringat och med mycket mycket bröst?? Och vad har man på fötterna när man ska vara ute en hel kväll? Kan jag ha mina 40-talspumps? Är det bättre med gummistövlar?

0 kommentarer: