lördag 31 maj 2008

Har ni sett Adora??

Adora Batbrat!!! Jag har svårt att sluta tänka/säga namnet när jag kommit igång. Mycket underhållande ptja, kan hon vara modell kanske. En alternativmänniska, får man säga så?!? Rosa mycket kort lugg, rosa mycket långt hår, mycket gothsmink och spännande kläder. Hon finns på youtube.com och där har jag lite svårt att sluta titta på när hon sminkar sej. Så som jag aldrig skulle våga måla mej men hon gör det och föreställer en liten katt.
FASCHINERANDE!!
Men jag har kollat in hennes myspace lite snabbt och det stod att människor med normal hårfärg inte skulle slösa bort hennes tid så jag skiter i att skriva något tror jag.
Och förresten, hur stalker vore inte det? Men man lägger väl ut saker på nätet för att folk ska titta på dem och uppmärksamma dem..?
Just nu har jag gröna naglar, det är väl mitt sätt att sticka ut. Men det åker bort i dag, jag ska ju på fest i kväll och jag ska väl inte komma som punkare utan som lite mer damaktigt. Och jag ångrar nu att jag inte köpte de vita koola högklackade skorna här om dagen. Inte har jag en randig topp som jag skulle ha köpt heller. Det blir inte mycket "sailorgirl" av mej eftersom jag inte sköter min shopping som jag ska.
Nu måste jag fundera ut om jag ska ha vit kjol och röd topp med vita prickar eller om jag ska göra något helt oväntat som gummistövlar. Men Carola har sagt att vi ska vara riktigt snygga! Det får väl lov att bli kjol (kanske matchas av kotofflor)
Jag skulle surfa på youtube för att få sminktips men nu sitter jag och kollar på 14åriga emos som kletar med svart och lyssnar på skrammel. Inte klokt!
Jag som tänkte satsa på en soft 40-talslook men det drar åt rockabilly hela tiden, ingen ordning.
Shit jag måste sluta prata om smink och kläder och läsa en bok istället. Just nu läser jag "goda omen" för ca 15 gången. Peter suckade härom dagen men det kan inte hjälpas. Jag hittar nya saker i den varje gång. Just nu har jag funderat på om medlemmarna i "Dom där" har något att göra med Apokalysens 4 hojåkare ( alltså KRIG, DÖD, HUNGERSNÖD & MILJÖFÖRSTÖRING, inte "saker som inte funkar fastän man gett dem en rejäl spark"). Kan det vara så att Pepper är en liten "avbild" av KRIG? De är ju båda röda och Pepper är en hejjare på att fajtas. Och överallt där Brian sätter sej samlas högar med chipspåsar, kan han ha något med MILJÖFÖRSTÖRING att göra? Men Wendsleydale passar ju inte in på någon tycker jag. Och Adam är ju anitkrist.. Jag måste läsa mer och fundera hårdare.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, råkade snubbla in hit när jag så egoistiskt googlade mig själv - och jag måste säga att jag blev jätteglad!
Jag skrev mest det där på MySpace pga att annars får jag på tok för mycket meddelanden, och hinner inte svara.. Men jag är jätteglad över att du gillade mina videos. Hoppas du inte blir för besviken bara..för nu har jag bytt hårfärg.. kommer nog en ny video om 2 veckor. Love, A