söndag 11 maj 2008

Klumpefot!

Jag snubblade i trappan i dag TVÅ GÅNGER!! Första gången med thaimaten i en kasse. Jag stöp rakt på knäna och körde knytnäven i kassen med mat. Det gick bra både med mej och med maten även om knäna gjorde lite ont. Nästa gång jag sprang uppför trappen så tänkte jag att "här snubblade jag, det ska jag inte göra om" och vad händer?? Jo jag står på näsan i trappan och tar emot mej med ena handen. Ont i ena axeln som tröst.
Och nu glömde jag att kuta ner på handlarn och köpa chips så nu får jag vara utan chips till filmen.
Vi har varit och bytt däck på peggan. När jag skulle köra upp bilen på lyften så hakade något i, det var min ljuddämpare som jag nu tror är lös. På väg hem började det låta illa i bilen, ett spännande klonkande ljud när man svänger. Peter drog åt nån liten bult med fälgkorset när vi kom hem. Ljudet fortsatte fast lite tystare, så nu ser jag tusenlapparna segla iväg igen. Det lär väl ska till någon jävla reservdel och timmar i verkstad. SATANS BIL!
Men jag har burit ner vinterdäcken i källaren och det var ju himla fint. De lär väl vara stulna till nästa vinter.
Nä jag ska väl smörja in mej i skit och hoppa från taket så dagen blir fulländad.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vilken elendig dag du haft! Sänder en kram som tröst :) å du vet du vad....köp en ny bil, det blir billigare! KRAM