lördag 31 maj 2008

YogaDVDn har kommit!

Rövar uppåt sträck!
Här ska jävlar i mej yogas!! Jag ska prova även om jag kommer att få kramp. Nu känns det som att jag måste köpa en yogautstyrsel, fast det behöver jag inte för jag kan faktiskt yoga naken. Eller är det verkligen det ulitmata?? Med mina bröst!! De skulle jag lätt lyckas klämma fast under yogamattan eller så skulle jag väl lyckas kliva på dem eller kväva mej själv. Jag behöver något som håller in magen oxå, den vill ju oxå lätt glida i väg på egna äventyr. Och tänk om man står där näck i nån jävla solhälsning men röven upp i vädret och så kommer nån in, tex Peter och spanar in i mitt rövhål (måste fundera på en sån analblekning). Det skulle lätt kunna bli lite pinsamt. Icke säger ni, jo men tänk själva. Ena tutten fastklämd mellan min fot och yogamattan, ett av bajs missfärgat rövhål och så jag skrikande av kramp på vardagsrumsgolvet medans Peter undrar vad som händer. Tänk om grannarna lockas upp av mina tjut. Då skulle nog Gunnar få se ett arsel som han aldrig sett ett arsel förr!
Som sagt, jag ska ha byxor på mej och jag väntar med att yoga tills Peter är på jobbet. Jag borde nog låsa ytterdörren först oxå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattar ff så jag kan inte skriva. Måste man göra analblekning för att se snygg ut på yogamattan? Det får vi diskutera vidare sen ikväll!

Anonym sa...

Hahaha! Det är nog bäst att låsa dörren, ja. :D

Anonym sa...

haha jag skratta så tårarna spruta:D