måndag 5 maj 2008

Herre gud, vad jag äger mycket krafs!

Jag säljer ut ta mej tusan allt på tradera just nu. Mest kläder och så lite kylskåpsposei. Men nu vet jag inte längre hur många auktioner jag har ute och jag börjar ledsna så smått på att skriva köparen betalar frakten bla bla bla... Men nu tror jag faktiskt att jag lagt ut den sista prylen!!
Jag och Peter har varit på markand i dag i Rättvik. Till min lycka så hittade jag ett album med Nemi. Det var väl inte så svårt egentligen men det var faktiskt därför jag åkte dit. Nemi och så langos så klart. Smaskens!! Fast Peter rynkade på näsan och frågade om "jag verkligen längtade efter sånt".
Och JA det gör jag! Det finns väl inget som går upp mot friterat bröd, riven ost, creme frasiche och kaviar!!
Jag åt en mycket smaskig kolaboll oxå. De kan man nästan inte få nog av. Jag skulle nog kunna äta hela marknaden om jag fick. Tyvärr så fick Peter ont i sitt knä så vi åkte hem ganska fort.
Jag har knallat runt med gänget på våran kvällspromenad, det var roligt som vanligt. Fast nog känner jag att jag har usel kondis. Jobbigt!
Natten mellan lördag och söndag var jag PA, det gick mot förmodan ganska bra. Inga missöden tror jag. Om jag gjort något fel så lär jag väl höra det hoppas jag. Det är ju pinsamt om man fortsätter och göra samma fel om och om igen och ingen talar om det för en.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju som klippt och skuren för PA jobbet. Det kommer att gå så bra så.

Kram kram