torsdag 22 maj 2008

Nu har vi hittat nåt nytt att slåss om

Det är ALFAPET!! Jätteroligt! Bokstäver överallt och Peter förstör alla mina chanser till poäng. Och jag förstör så klart hans. Vi satt i över två timmar i går och sista omgången hann vi inte spela klart så vi ska nog göra det i kväll efter ärtsoppan.
Jag ska äta ärtsoppa och Peter får nöja sej med pannkaka eftersom han inte gillar ärtor.
På youtube finns Galenskaparna, mor i skuta är för rolig! Länsmansjävelskärringa, vem kommer på något sånt?!? Eller nä det ska jag säga han länsmansjävel att den dagen jag inte kan stånka korv så får vår herre bädda pinnsoffa för då får han främmat. Helt fantastiskt!
Jag fick mina strumpbyxor från Carola i går, det är det mest högblanka jag sett. Jag ha väl sällan haft så snygga ben, även om jag fått komlimanger för dem förr (tack magnus)
Vi är utan varmvatten nu igen. Det är ett helvete när klockan är 03.45 på morgonen då man hoppas på en trevlig dusch. Jag vred på vattnet och hoppades men icke.. Det var ISKALLT! Så jag fick skvätta på lite hastigt under armarna, på med lite tvål och sen försöka få bort tvålen. Gräsligt. Jag kommer att frysa fram till jul. Fisu fick klara sej utan vatten, det var alldeles för kallt. Jag provade igår men det var inte roligt alls. Kallt så fiffi drog ihop sej. Fy fan..
Så jag hoppas väldigt mycket på att det ska finnas varmvatten hemma i kväll, för annars får jag åka till simhallen och betala 35 kr för en dusch. Där luktar det dessutom klor, urk!

0 kommentarer: