tisdag 8 april 2008

Det är dags för storstädning!

Vi ska skrämma bort löss, pälsängrar och silverfiskar för vi ska skrubba allt! Köksskåp, garderober, sängar you name it! Jag ska gå över alltsammans med vim/ajax/fönsterputs!!
Jag undar bara hur jag ska orka med att sortera saker som CD-skivor och böcker. Var ska all skit få plats??
Vi har massor som måste bäras ner i källaren och jag har mängder med kläder som ska slängas/säljas. Är det något ni vill ha så kom och titta hemma hos mej, det kan finnas där!!
I dag har jag köpt mej en mattpiska. Jag ska ge mattorna en sjujävla till omgång, det ska inte finnas ett gruskorn kvar i dem. Jag kanske ska piska upp någon granne oxå. *huuuuggoooooo kom hiiiiit*
Peter har lovat att putsa fönstren så jag har köpt en gummiskrapa åt honom och någon form av putsduk.
Jag själv ska ge mej på köksskåpen på lördag och jag tror att några av Peters gamla glas ska få försvinna ner i källaren så allt mitt fina får plats...

0 kommentarer: