måndag 7 april 2008

Nya tapeter!

Nu är det så att Linda och Peter kanske ska tapetsera om i sovrummet. En fondvägg med svart/blommig tapet. Jag måste bara försöka hitta igen den någonstans. Jag har sett den i reklamen på tv men har snokat runt på internet utan att pricka in den. Men i eftermiddag ska vi kanske till färghandeln och leta tapet och inspiration.
Vi har börjat titta på en sängavel oxå, en i ek. Det skulle bli så snyggt mot den nya väggen. Men alltsammans är bara i planeringsstadiet än, det kommer nog att ta lång tid. Jag tror att jag måste ta reda på hur man bäst tapetserar hemma själv. Jag antar att HSB inte är beredda att hjälpa till med så mycket.
Jag har börjat släpa saker till Peters lägenhet, just nu står det två korgar med porslin i hallen. Jag ska hem och stuva in det när jag kommmer hem. Får nog kasta ut något av allt Peters krafs!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det där låter som att det kommer bli jättefint hos Linda och Peter.

Du får allt gissa lite till.