måndag 10 mars 2008

Vi ska se Dolly!!!

Jag ska få åka till Stockholm och se Dolly och bo på fiiiiint hotell! Om jag är lite uppe i det blå ett tag fram över så vet ni vad det beror på. HURRRRRAAAAA!!!!
Nu är ju frågan bara vad man ska ha på sej och hur man ska kunna slinka undan arbete den helgen. Jag kanske bara ska säga att "nej jag kan inte jobba för jag har bokat biljetter till Dolly i Stockholm". Ja så ska jag nog göra och så ska jag låta jävligt snorkig. Hahahah...
Hur som haver så har jag fått ett ganska slappt jobb men som betalar sej mycket bättre än taxi. Nu gäller det bara att få till en heltid så jag kan slippa taxi helt och hållet. A-B tar knäcken på mej, speciellt när K är i närheten. Hon trissar upp sej och blir högljudd och bossig!! Jag blir galen galen galen..
"åååhhh K det är väl klart att det går bra"
"men K vad fint! Har du köpt den på kompis för bara 1998 kr? Som hittat för en scarf! Jag måste nog oxå köpa en"
Tio minuter senare
"fan jag måste jobba, och så måste jag skjutsa en släkting till lasarettet i morgon kl 08.30. Jag slutar kl 06 men det ska nog gå bra. Det är bara veklingar som behöver mer än 1.5 timmes sömn."
eller
"spela gitarr är väl ingen konst"
eller
"vet du inte hur en förgasare fungerar? Herre gud hur har du klarat dej genom livet???"
och så fortsätter det i alla evighet!!
Nu sist fattade hon inte att varken jag eller min mamma äger någon symaskin!
-Det är bara att ta hem byxorna till symaskinen (galen och fjäskig)
-Ja då måste jag köpa en symaskin (jag sur och irri)
-Då får du väl ta hem dem till mamma (galen, fjäskig och överlägsen)
-Ja då får mamma köpa symaskin.
-Jaha har inte hon någon heller? (galen, fjäskig och förvånad)

0 kommentarer: