måndag 22 september 2008

JAG VILL HA!!

1. en finare blogg
2. en röd stickad tröja med "snöstjärnor" på axlarna
3. en ren lägenhet
4. en hel bil
5. ett överkast konstigt nog
6. någon som kommer hit och tar reda på min tvätt.

Jag har fått i gång peggan igen, eller rättare sagt Göran följde med mej ner till Wedde och då startade den igen.
Men jag tänker inte åka någon annanstans än till mora med den. I morgon tänker jag låna Peters bli och åka till Borlänge en sväng. Jag vill vara bättre klädd och bara få strosa runt lite grann. Det ska bli jätteskönt.
Jag är ensam hemma i natt för Peter har dragit till Stockholm på hemligt uppdrag. Så till middag har jag ätit en färdigfryst låda med oxjärpar och till efterrätt lite äppelkaka. Som tvsnacks i kväll blir det pommac och lantchips.
Men nu ska jag diska, ta reda på tvätt, bädda och duscha!

0 kommentarer: