onsdag 24 september 2008

Lars-Kristerz ska vara med i Dansbandskampen!


Min sambo ska vara med i tv och jag blir dansbandsänka på riktigt i höst. Lars-Kristerz ska vara med i Dansbandskampen, svts nya helgsatsning. Det börjar den 18 oktober, L-K ska dock vara med i andra programmet den 25 oktober.

Peter Settman är programledare och i juryn sitter Magnus Carlsson från Barbados.

Jag undrar hus Lars-Kristerz kommer att stå sej i konkurrensen. De ser ju annorlunda ut men spelar ju nästan bara 70-talsmusik.

De ska göra om "vanliga" låtar till dansbandslåtar och spela i tv.

Jag hoppas ju att det här kommer att generera lite skivförsäljning!! Jag kanske till och med kan sälja några skivor via min blogg.

Är det någon som vill köpa "Stuffparty 3" så har jag den här hemma, det är bara att maila :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

vi är hur glada som hellst att L-K går vidare igen, vi, mina barn syskon & vänner röstar gång på gång varje lördag på L-K, vi (jag och min man) röstade säker ca 50 ggr i gårkväll. Hälsningar från Hjördis & Anselm Masser/Frid i Lillhärdal