lördag 20 september 2008

Nominerad!!

Jag har inte fattat att det är någon alls som läser min blogg men nu har en annan bloggerska som heter Luella nominerat mej till något som heter I (hjärta) your blog. (jag vet inte hur man gör ett hjärta på tangetbordet..)
Jag blev så himla glad trots att jag är bakis som en anka!
Jopp jopp, vi var på 40-årskalas och vi båda blev fullifullifulli. Jag gjorde mina bulgariska cigg mycket populära och Tub lyckades tända filtret på den första han fick.
Peter drack whiskey och spelade gitarr tills han blev suddig, eller om det var jag)
Vi dansade lite och så sjöng vi karaoke. Till och med jag sjöng!! Jag hittade 9 to 5 och blev själaglad och ville sjunga. Det var ju inte som när Peter sjöng, jag var så nervös att både benen och rösten darrade. Men jag fick beröm av en tjej som sa att alla tyckte att jag var jättebra (micken var avstängd större delen av låten) och Annette (födelsedagsbarnet) sa att jag höll ton hela låten. POSITIVT!!
Alla ville att Peter skulle sjunga och sen när han gjorde det så tyckte alla att det var fusk att han sjöng så bra. Men han sjöng fint, när han tog i med "gamle svarten" och "en blanknött sadel" då grät Annette.
Fast hon grät när vi skulle gå hem oxå, fast klockan var halv fyra.
Stackars David fick komma och hämta oss, han fick vänta i säkert en halvtimme innan Peter och Tub bubblat färdigt om Anders Tegners färdigheter, basspeleri, skivinspelning och countrystämmor.
Sen fick vi åka hem och göra vuxensnusk och sen slockna som bara två utslagna fyllkajor kan göra.
Camilla ringde vid 11 tror jag, men jag orkade inte resa mej för att svara utan jag sov gott i två timmar till.

0 kommentarer: