tisdag 16 september 2008

Crosstrainer...

I dag har jag varit hos min FYSS-människa Helena igen. Det var roligt och jag fick faktiskt beröm, det var så att jag slapp väga mej till och med.
Jag var ju bombsäker på att jag skulle vägas och sen försöka försvara min eventuella viktuppgång. Men jag slapp!!
Istället fick jag träna, både med crosstrainer och pilatesboll. Helena fick bollen att se så enkel ut men när jag skulle prova HERREGUD!!
Men jag lyckades med några övningar i alla fall och fick gå därifrån svettig och nöjd.
Jag började på Burgers redan kl 12 fast jag inte skulle börja för ens kl 15. Men Anitas son hade blivit sjuk så jag fick rycka in istället. Jag fick faktiskt jobba resten av veckan och slipper alltså arbetsförmedlingen en vecka till.

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och skulle verkligen behöva en röjning, igen. Jag har börjat med tvätten men vad hjälper det när bokhyllan med alla LP-skivor har gått sönder och det ligger dansbandsskivor över hela vardagsrumsgolvet???

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tränar själv rätt mycket och har provat en massa olika träningsredskap, bla crosstrainer och gymboll (pilatesboll).

Crosstrainer är ett redskap som jag verkligen gillar.

Ett tips på en sida där du kan läsa om diverse träningsredskap är denna: Träna med redskap

Mvh/
Anders