onsdag 17 september 2008

De magra är ganska tråkiga...

och tacka vet jag tjockisar...
Jag hamnar ibland på någon outfitblogg hos nån skinny babe. Och de är skittrista! Samma sak varje gång, en bild på ett par jättejättejättemagra ben, ett par vråltighta jeans, en lång t-shirt eller linne och en kofta. Ibland är det uppiffat med en brosch eller en blomma. Det är liksom aldrig något mer.
Om det är till fint så är det återigen ett par magra magra ben, en trist kort kjol och så ett par pumps.
Inga kurvor, ingen rörelse, oftast inga roliga strumpbrallor, ganska platt... haha
Om jag vågade skulle jag lägga ut bilder på riktigt tråkiga outfits men om "modellen" skulle se det och bli ledsen så vill inte jag vara syndaren.
Men fram för fler roligare outfits med mer rörelse, färg och FORM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar i min lilla låda vad otippat!

Anonym sa...

Jag älskar dramatik.

Men jävlar i min lilla låda vad otippat!

Anonym sa...

Du är nominerad i min blogg. Din blogg lyser upp vilken tråkig och grå dag som helst. :)

http://luella.blogg.se/2008/september/gulligt.html