fredag 10 april 2009

Jag har visat underbrallorna för hela Malung

I går var jag chaufför till Malung, i en Porsche!! Åt Lindberg givetvis. Men det var roligt och det gick fort. Jag brände däck, sladdade och så trampade jag fullt. Det var häftigt att skicka iväg 350 hK.
Det var ju L-K i Malung, vi kom givetvis ganska sent så jag hann bara se dem i en timme tror jag. När jag precis kommit in så var det nån tjej som ville ha skjuts hem så jag körde hem henne. Hon hittade inte riktigt så det tog lite tid.
När jag kom tillbaka hittade jag Malin, pratade lite och så fick jag en prototyp på en Larz-Kristerz-knapp. Sen fick jag dansa med Lindberg, han snurrade både mej och kjolarna så jag nog visade allt jag hade under för hela Malung. Men det var roligt och svettigt.
Jag fick hångla lite med Peter efteråt, det var skönt. Det var några tv-killar på plats så de filmade och intervjuade Peter, Stefan och Trond.
Vi fick träffa killen som skrivit Carina och hans tjej. Hon var från Malung och de var där på lite semester. Väldigt trevliga och roliga.
Vid 02 brummade vi hemöver, Lindberg somnade i baksätet och jag förhörde Rolf på vad som satt under huven på en porsch 928-84. Jag fick lära mej att det är en v8 på 4,7 liter.
Man lär sej nåt nytt varje dag!!

0 kommentarer: